fredag 27 augusti 2021

Hotell liv..


 Dag 1 alkoholfri. Igår blev jag avstängd från boendet i 24 timmar så jag bodde på hotell. Det var trevligt faktiskt. Jag har fått mig en liten tankeställare och kommer nog tänka noga innan jag dricker i fortsättningen. Beroendecentrum gick bra, jag ska ta ett sugdämpande läkemedel och om inte det fungerar ska jag också ta Antabus. Det blir nog bra....vi får hoppas att medicinerna hjälper mig att hålla mig nykter.

Jag försökte putsa på mitt renomé lite genom att gå och hämta ut recept på sugdämpande medicin mot alkoholen. Det gick bra, receptet har redan kommit från läkaren så jag la in en kartong hos personalen. Jag ska ta den 3 ggr om dan...blir ett jävla spring, men förhoppningsvis så hjälper den mot min alkoholabstinens jag får titt som tätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...