söndag 31 oktober 2021

En katastroflördag


 Dag 14 alkoholfri. Fy fan, middagen igår va rena sammanbrottet. Jag kunde egentligen inte äta för jag hade bränt gommen när jag åt pizza lite tidigare. Men maten smakade inte gott. Spaghettin var överkokt och bolognesen en enda klump med soyafärs. I allt detta satt en av dom boende och gormade nått om Somalia. Jag vette fan vad som hände. Jag åt upp så snabbt som möjligt och tog mina medeciner och gick tillbaks till min lägenhet. Teven va knappast bättre. Det va en gammal polisskolan film och alla vet ju hur lunsiga dom filmerna är. Jag gick och la mig halv 8 och låg och snusade i sängen för att trösta mig efter denna katastroflördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...