söndag 21 november 2021

Den här dagen också..

 Dag 12 alkoholfri. *Gäsp* Gick upp kl 3 i dag av att personalen ringde och undrade om jag skulle ta min kl 2 medicin. Jag sa att jag tog morgon medecinen så sent så jag struntar i kl 2. Det är skönt som fan att ha vänt på dygnet tycker jag. Nu är det personalen på boendet som får jobba i stället för mig. Förut va det jag som alltid knackade på klockan prick och frågade om medicinen, men nu är det andra puckar. Nu är det dom som får ringa och påminna mig. Helt rätt.

Idag måste jag till Willys och handla mat. Jag får ta en dusch ganska nu och knata iväg, så dom inte hinner stänga. Det ska nog gå bra med den här dagen också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...