fredag 19 november 2021

Det blev lite pengar..

Dag 10 alkoholfri. Idag vaknade jag lite tidigare. Gick upp vid 11/halv 12. Det kändes bättre än att ligga i sängen till kl 3. Jag har fortfarande ont i halsen och den svulnar upp ordentligt när jag sover. Nu har jag haft halsont hela helgen och hela veckan. Måste fått nått envist virus som vägrar ge med sig.

Jag spelade poker igår och kom ganska långt i en turnering...slutade på plats 320 av c:a 5000 spelare. Så det blev lite pengar. Ska försöka spela idag också....så jag har nått att göra en fredag och inte bara ligger i soffan och tittar på TV.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...