tisdag 16 november 2021

God morgon världen

 Dag 7 alkoholfri. Idag mår jag bra för en gångs skull. Jag har sovit bra och är inte deprimerad som jag brukar va. Sitter vid datorn med en kopp kaffe och skriver på bloggen. Tog precis en dusch också, så nu är jag ren och pigg.

Idag ska jag och personalen ha telefonmöte med doktorn på Beroendecentrum. Vi ska försöka få ta Antabus på boendet istället för att måsta åka dit 2 ggr i veckan. Jag hoppas det går vägen, för det är jobbigt som fan att åka till psykiatrin. I morgon har jag också ett samtalsmöte på beroendecentrum om återfallsprevention. Men jag tror att jag ska ringa och sjukanmäla mig till den också. Jag är svullen i halsen och snorar som fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...