onsdag 24 november 2021

Så jag kommer bort från psykiatrin.

Dag 15 alkoholfri. Idag kom min handläggare på boendet in och hade samtal med mig. Hon sa att det skulle bli hårdare med avstängningar. Alla som tar återfall blir utestängda från stödboendet. Inga undantag. Så om jag vill dricka i framtiden får jag ta och ta in på hotell. Men jag tar ju Antabus nu så jag kan ändå inte dricka. Hon sa också att alla boende måste ha en daglig sysselsättning. Det låter skit. Sitta och lägga lego på nått ställe. Jag vet knappt om jag vill jobba. Men jag vet säkert att jag inte vill ha en dagsysselsättning genom psykiatrin. Jag hoppas att det löser sig och att arbetsförmedlingen börjar jobba på mitt ärende så jag kommer bort från psykiatrin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...