måndag 6 december 2021

Inte så mycket bekymmer

 Dag 25 alkoholfri. Va precis på Beroendecentrum och träffade min samtalskontakt och fortsatte att prata om min nykterhet och alternativ till sprit. Eftersom jag har vart nykter en längre tid och det känns lugnt och bra så har vi beslutat att avsluta min samtalskontakt. Det blir skönt. Då slipper jag sitta och åka i kylan och kan va hemma och ta det lugnt. Jag fick skjuts till Beroendecentrum av Fatima i personalen så det va inte så mycket bekymmer med resan dit. Idag har jag tvättstugan också kl 19. Då ska jag tvätta mina sängkläder mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...