lördag 4 december 2021

Vill bara ligga i sängen och mysa

 Dag 23 alkoholfri. Glömde att skriva igår, men det gör inget hände bara det gamla vanliga. Gick upp vid 4 och tog morgonduschen. Sen gick jag till Willy's och köpte tvättmedel mm. Satt vid datorn och spelade sen kollade jag på True Lies med Arnold. En film jag sett 100 ggr förut. Idag blir det väll samma rutin. Hoppas att det är nått bra på TV. Annars blir det att spela Star Wars på datorn. Måste upp tidigt i morgon för jag och min mor ska åka till Skanstull och köpa joggingkläder till mig. Jobbigt som fan. Vill bara ligga i sängen och mysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...