torsdag 13 januari 2022

Det börjar ljusna på samhällsbotten..

 Dag 61 alkoholfri. 2 månader nykter! Inte en droppe alkohol har jag druckit. Jag har ryckt upp mig regält. Från en försupen tjockis till en motionerande nykterist. Nu är det bara jobb och inkomst som saknas sen är jag på banan. Jag ska åka och träffa en arbetsterapeut i morgon så ska vi prata lite om mina planer för framtiden och se vad vi landar på. Jag vill ju jobba med IT..eftersom jag vart borta från arbetsmarknaden i över 10 år tror jag att det skulle va bra och börja med en praktik och lära mig dagens IT arbete. Vi får se vad arbetsterapeuten säger. 

Idag har jag som vanligt inte så mycket planerat. Ska ta en dusch och klä på mig sen vette fan. Jag har tagit en paus från Star Wars på datorn och spelar Dungeons & Dragons i stället. Men jag är lite i valet och kvalet. Vet inte vad jag ska spela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...