tisdag 25 januari 2022

Det skulle va döden!

 Dag 72 alkoholfri. Går att sammanfatta med sjukt uttråkad. Jag har verkligen inget att göra. Behöver ett nytt dataspel jag kan sitta och lira men jag har inga ideer på vad. Funderade på Lord Of The Rings Online men ångrade mig...det är helt enkelt inge kul att lira. Fick ångest igår också över att jag har syltat in mig i arbetsletande. Jag vill fan inte jobba. Jag vill va hemma och koppla av! Men det skulle kanske va bra att komma ut och jobba. Speciellt nu när jag vuxit ifrån att sitta hemma och lira data. Hur som helst får jag se till att jag inte hamnar på nått skitjobb. Det skulle va döden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...