tisdag 4 januari 2022

En enda lång uppförsbacke?

 Dag 53 alkoholfri. Tillbaks till Apoteket för att hämta min psykosmedicin. Det va kö som fan men när det blev min tur hade medicinen precis levererats. 380 kr för 4 veckors medicin. Hutlöst tycker jag.

Jag fortsätter att ha problem med att fylla dagarna. Finns liksom inget kul att göra. Blir mest att jag går upp och sitter vid datorn lite. Sen blir det en dusch. Efter det brukar jag laga middag och efter det sätter jag mig vid datorn igen och spelar Star Wars: The Old Republic. Jag kan erkänna att jag tröttnat på allt och ibland drömmer jag om att får dö. Men det finns mycket kvar av mitt liv och jag har mycket saker kvar att göra och uppleva. Det känns bara som en fruktansvärd uppförsbacke att ta sig över. Kanske det är det livet är? En enda lång uppförsbacke?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...