söndag 2 januari 2022

Känna mig trött hela dagen.

 Dag 51 alkoholfri. Fy fan..vaknade halv 10 idag och kunde inte somna om. Vet fan vad som hänt. Jag är en känslig kille som behöver sova till 3 på eftermiddagen. Skulle springa iväg till apoteket för att fylla på mina mediciner...men då kom jag på att det är söndag idag och antagligen stängt. Får gå och köpa mina piller i morgon istället.

Jag kanske ska försöka gå upp och duscha så har 10:30. Då kan jag vara vaken hela dagen. Problemet är bara att jag inte har nått att göra. Kan fundera ut nånting att äta och gå till Willy's. De enda 3 rätterna jag äter nu för tiden är Spaghetti och köttfärsås(vegetarisk), omelett och klyftpotatis, och en hemmagjord korvstroganoff  med kikärtor istället för korv. Vi får se om jag kommer på nått nytt att äta. Hur som helst tror jag inte att jag kommer kunna sova nå mer idag. Så det blir nog att va vaken och känna mig trött hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...