måndag 10 januari 2022

Kanske spela lite Dungeons & Dragons på datorn.

 Dag 58 alkoholfri. Igår blev det indisk restaurang på min födelsedag och jag åt en vegetarisk gryta med spenat och linser. Jag fick ett par vår/sommar skor av min mor i födelsedagspresent. 

Idag vette fan vad jag ska göra. Funderade på att sticka ut och jogga men nu känns det lite motigt. Jag vill jogga Tisdagar och Torsdagar så jag tror jag tar det lugnt idag. Morgon duschen måste ju bli av så jag tror jag sitter lite vid datorn och sippar på en kaffe, sen bär det av in i duschen. Den här veckan tror jag blir en skön vecka. Jag har inga bokningar som jag känner till så det blir till att va hemma och ta det lugnt. Kanske spela lite Dungeons & Dragons på datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...