söndag 13 februari 2022

Får ta en dusch och fundera ut nått.

  Dag 91 alkoholfri. Missade att skriva igår. Får skriva nått bra idag istället. Nu har jag vart nykter i 3 månader. Helt sjukt. Jag vill bara gå och ta mig några öl på krogen, men kan inte. Det är ju noll-tolerans mot alkohol här på boendet. Då får man inte bo kvar. Jag ska bara bo här till Maj tror jag. Sen får vi se vad som händer om jag får ett nytt boende eller om det blir att leva på gatan ;). Nä det ska nog lösa sig. Blir ett helvette att flytt städa dock. Nog nummer ett på min hatlista.

Får se vad jag ska göra idag. Jag har ingenting att göra och ingenting att äta. Får ta en dusch och fundera ut nått. Söndagar brukar ju va sköna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...