torsdag 16 juni 2022

Hur ska jag klara mitt liv på existensminimum.

 Dagarna bara går och går. Jag har vart på Wemind i Ektorp Centrum 2 dagar i rad. Det är min psykiatrimottagning. Jobbigt som fan har det vart den här veckan. Har varit uppbokad måndag-onsdag. Men nu är jag ledig till på Onsdag när jag ska börja jobba. Har beställt mat för 700 kr som jag och personalen ska åka och hämta på fredag. Jag har verkligen inte råd, men jag måste ju ha mat. Får se hur jag löser min ekonomi. Hoppas det inte slutar på kronofogden. Men nu har jag gjort av med alla mina pengar och beställer mat på klarna. Måste redan betala 1000 kr extra nästa månad. Om jag ens får försörjningsstöd. Ångest. Hur ska jag klara mitt liv på existensminimum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...