tisdag 27 juli 2021

Nu vill punkarjäveln jobba också..

13:e dagen alkoholfri. Jag känner mer och mer stress att söka jobb. Hur ska jag hitta ett? Ingen vill anställa nån som inte jobbat på 10 år. Jag brukar söka IT-support jobb men det är svårt att få napp när man har arbetslivserfarenhet som är 10 år gammal. Jag tänker fortsätta kämpa och skicka in ansökning efter ansökning tills jag får napp! Det är enda sättet att lyckas.


 Lite gammal punk med Ebba Grön och Vad Ska Du Bli? För att liva upp mig lite. Sitter här och vet inte vad jag ska hitta på idag. Alla dataspel har blivit tråkiga och det är bara skit på TV. Idag blir en tråkig dag då jag inte gör nånting. Nu har jag tagit morgon duschen i alla fall, sådär halv 2 på eftermiddagen. Nu jävlar ska det supas! ....Nä skojjade bara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...