måndag 19 juli 2021

Konsten att supa bort ett boende

 Idag har jag vart nykter och alkoholfri i 5 dar! Det är för att behålla min plats på ett stödboende jag inte får dricka och nu är måttet rågat. Personalen har hittat mig på promillen flera gånger, så snart åker jag ut på gatan. Vi får se hur länge jag kan hålla mig nykter, men jag har redan ringt till Beroende Centrum som ska ta upp mitt ärende på onsdag. Vi får hoppas att jag får fina mediciner som hjälper mig med spriten. Abstinensen är mer än jag kan stå emot, förhoppningsvis finns det hjälp att få.

 

Annars händer inte så mycket..ska träffa min mor idag och gå och bada på Sköndalsbadet, sen ska vi gå och handla mat, då jag har supit upp alla mina pengar. Jag har beslutat mig för att bli vegetarian igen efter några månader som köttätare så nu blir det falafel istället för köttbullar. Annars mår jag sådär, jag sover dåligt om nätterna för det är så jävla varmt på rummet. Depressionen har blivit värre med sommarhettan. Nu orkar jag inte ens spela poker på kvällarna och jag ligger mest i TV soffan och stirrar i taket.

 

Här får ni en glad bild från kära Hultsfredsfestivalen, där har man ju vart och fylleröjt många gånger!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...