lördag 28 augusti 2021

Aubergine pasta med Campral..

 Dag 3 Alkoholfri.Wow min medicin Campral gör verkligen susen. Den har tagit bort allt sug efter alkohol. Jag har också tappat suget att runka, det verkar va samma beroende. Nu ska jag ta mig ett år utan alkohol. Jag tror jag också ska be om Antabus, så jag inte kan dricka även om jag skulle vilja. Mina chanser att hålla mig nykter har ju ökat markant sen jag började ta Campral.


Idag ska jag gå och köpa mat. Jag funderar på en aubergine pasta. Det brukar va gott. Man skär bara upp aubergine, lök, paprika och champinjoner. Sen steker man dem i stora bitar och lägger det på en pasta. Det brukar va gott. Man ska inte krydda för mycket så det får smaken av stekta grönsaker.

Nu har jag vart och ätit frukost, det blev två ostmackor med yoghurt. Kände verkligen inte för att äta idag, men jag pinade i mig. Nu måste jag försöka hitta nått att göra tills det är dags för morgonduschen. Blö..segt som fan, kanske går och lägger mig i sängen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...