söndag 19 september 2021

Jag tar mer piller än Charlie Sheen

 


24 dagar alkoholfri. I natt har jag sovit rätt bra tror jag. Vaknade kl 9 och ville ligga och dra mig, men jag gick upp och åt frukost. Det blev gröt och sylt. Sen tog jag mina mediciner, 1 piller mot psykossjukdom, ett piller mot depression och 2 piller Campral mot alkoholabstinens. Jag tar mer piller än Charlie Sheen.

Idag ska jag till min mor, äta middag och få en Hardrock Cafe tröja som hon köpte åt mig i Frankrike. Det blir bra...jag behöver fler tröjor. Nu får jag en till jag kan ha på mig...så slipper jag tvätta så ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...