söndag 19 september 2021

Svårt att sova

 25 dagar alkoholfri. Då har man vart nykter i 25 dagar. Det är nytt rekord för mig på många år. Förhoppningsvis blir det många fler dagar, så jag kommer upp i mitt nyktra år. Jag kan ta Campral så länge jag har rabatt på Apoteket, men sen är det upp till mig själv. Ska kolla hur länge till jag har rabatt, så vet jag säkert.

Fy fan, i natt vaknade jag klockan 02:00 och kunde inte somna om. Vet inte om jag sov nå mer, men gick upp och satte mig vid datorn vid 06:00 snåret och tog en kopp kaffe. Hatar när det blir så här och jag inte kan sova. Hela dagen blir jobbig och förstörd. Får se om jag lyckas somna om, men det brukar jag sällan göra.

Här kommer en youtube video...The Ramones med Pet Sematary.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...