tisdag 21 september 2021

Jag samlar på Psykiater


 26 dagar alkoholfri. God morgon världen. Idag ska jag åka till Beroendecentrum Nacka och ha möte med min psykiater där. Det blir nog inte så händelserikt kan man tro. Jag vill ju bara ha Campral mot alkoholsuget, så det är nog det enda vi kommer prata om. Vi får se vad som händer.

Vi får se vad som blir av den här dagen. Det verkar inte hända så mycket idag. Jag tänkte sitta vid datorn och fördriva tiden. Kanske lira lite dataspel, sen kl 1 ska jag åka till beroendecentrum och efter det är det hem och äta middag. Som sagt inget speciellt att förvänta sig av den här dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...