tisdag 28 september 2021

Ölsuget vann en jätteseger..

 


0 dagar alkoholfri. Ja, då börjar vi om och räkna dagarna igen. Jag kunde inte hålla mig och gick ut på krogen igår. Brände pengar som fan och blev full som fan. Inte bra på det stora hela. Jag va så jävla sugen på öl så det var omöjligt att neka. Men jag har endå klarat mig länge utan att dricka...en månad i sträck. Inte dåligt om jag får säga så själv. Nu klarar jag mig en månad till! Jag sket i att ta Campral igår när jag va på krogen. Det va nog dumt..men det va så jävla gott att dricka några öl. Jag hade röta också och blåste 0 på alkomätaren i morse..det va en jävla tur annars hade jag måsta bränna alla mina pengar på hotell, eftersom jag inte får bo på boendet om jag har druckigt. Allt som allt en lyckad dag på det stora hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...