onsdag 29 september 2021

Börja från början


1 dag alkoholfri.Ja då har man börjat om igen och avklarat en hel dag alkoholfri. Nä skämtar bara, nu får det va färdigdrucket så jag kommer upp i ett år alkoholfri nån gång. Nu har jag ju medicinen Campral så jag klarar att hålla mig nykter i en månad. Förut drack jag varje dag. Det är lite skillnad. 

I morgon ska jag till psykiatrin och träffa en sköterska, jag vette fan va vi ska prata om..inte en jävla aning faktiskt. Det enda som är säkert är att jag måste åka ända till Ektorpscentrum för att antagligen inte göra nånting vettigt. Känns jobbigt som fan. Och på Fredag ska jag på anställningsintervju i Kista. Jag är nervig som fan. Har ju inte vart på en intervju på över 10 år. Vi får se om jag skämmer ut mig eller om jag kommer undan med stoltheten i behåll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...