torsdag 30 september 2021

Visa ord från AA

 


2 dagar alkoholfri. Jag läste på AAs webbsida att det är viktigt att acceptera att ett återfall inte är hela världen. Det viktiga är att man inte ger upp viljan att vara nykter. Så jag ska satsa på ett nyktert liv nu. Det var bara ren tur att jag inte blåste positivt i boendets alkomätare i förrgår och då hade jag blivit avstängd från boendet och dom hade ringt min socialsekreterare. Då hade katastrofen vart här igen. Jag får ta och lära mig min läxa och inte skita i boendet och gå ut och dricka. Jag kommer inte klara mig igen och bli tvungen att leva på gatan och det vill jag verkligen inte.

Idag bär det av till Ektorpscentrum och möte med min sköterska. Vi får se vad hon säger, men antagligen nått funktionsnedsatt som jag inte är på humör att lyssna på. Vi får helt enkelt se när vi kommer dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...