fredag 1 oktober 2021

Ett gigantiskt steg

 3 dagar alkoholfri. Inte direkt alkoholfri för jag tog 2 öl igår medans jag väntade på min tid hos psykiatrin. Men jag räknar det som alkoholfri eftersom jag inte söp mig full. Det är trotts allt skillnad på att supa sig full eller bara ta 1-2 öl för smaken. Så det får räknas som en alkoholfri dag.


Idag bär det av på anställningsintervju i Kista. Vi får se hur det går med det där. Antingen blir jag helt lamslagen och försöker säga så lite som möjligt eller så passar jag in i gruppen och berättar om min tid som IT Tekniker. Hur som helst måste jag ta steget och göra en första intervju så jag blir varm i kläderna och kan klara mig bra när jag letar efter arbete. Genomför jag det här så skulle det va ett gigantiskt steg ut i världen om man jämför med att sitta hemma ensam och spela dator hela dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...