måndag 18 oktober 2021

Antabusbehandling

 


Dag 1 alkoholfri. Jahapp, då var det över med det roliga. Jag va och tog antabus i dag. Nu kan jag inte dricka vare sig jag vill eller inte. Nu får jag bita i det sura äpplet och hålla mig nykter eller få antabusreaktion så hela kroppen blir röd och jag får skitont i huvet och hjärtklappning. Det här är nog det bästa för mig för att behålla boendet ett tag till. Vi får se hur det går om jag går ut och dricker eller håller mig hemma, men jag vill verkligen inte dricka på antabus...det är fruktansvärt. Hur det än går måste jag hålla mig nykter nu, annars blir det fullständig misär. Jag ska ta antabus och Campral så får man hoppas på det bästa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...