tisdag 19 oktober 2021

Skit i det..

 


Dag 2 alkoholfri. Idag kommer min mor och hälsar på här, så ska vi gå och handla mat till mig. Det blir nog trevligt med lite föda så här sista veckan innan löning. 

Fy fan, jag mår så jävla dåligt på morgonen...jag vill bara skjuta mig själv i huvet och slippa ännu en skitdag. Nä riktigt så är det inte men det är verkligen skit på morgonen innan jag tar morgonduschen. Att sitta vid datorn har också blivit skittråkigt och det finns inget bra på TV, så jag ligger bara på soffan och stirrar upp i taket tills det finns nått som inte är skit på TV.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...