onsdag 20 oktober 2021

Star Wars: The Old Republic

 Dag 3 alkoholfri. Jag och min mor va och handlade mat till mig igår...det blev spaghetti och vegoköttfärsås och en laddning vegochili con carne. Nu står jag mig nog veckan ut.

Idag får jag skjuts av personalen till beroendecentrum i Sickla Stormarknad. Jag ska ha möte med min samtalskontakt om återfallsprevention. Kul kan man ju tycka men då har man nog psykiska problem.


Annars händer inte så mycket idag. Jag har laddat ner "Star Wars: The Old Republic". Ska kolla om det blivit roligare när jag slutat dricka. Plus att jag behöver ett nytt spel att fördriva tiden med. Kan liksom inte ligga i soffan och stirra upp i taket hela dagarna, det går ju inte i långa loppet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...