torsdag 21 oktober 2021

Välkommen till dom oprofessionella

 Dag 4 alkoholfri. Idag ska jag tillbaks till beroendecentrum och ta Antabus. Jag fick Antabus igår och idag..dom vill verkligen inte att jag ska dricka. Dom sa att jag ska bygga upp ett förråd med Antabus i kroppen den här veckan. Låter hemskt tycker jag som vill dricka varje dag. Men det är ju för det bättre att jag tar Antabus. Då kan jag inte gå ut och supa utan måste hålla mig nykter. 


Boendet känns säkert nu, men personalen är katastrof. Oprofessionella som fan och underbemannade för att alla är sjuka. Igår fanns det ingen frukost, för dom köper bara en gång i veckan och inte tillräckligt till alla. Ett litet paket ost ska räcka till 10 personer i 7 dagar och det händer liksom inte. Man kan också inte prata med dom om alla problem för dom gå på tomgång i stort sätt hela dagen,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...