torsdag 28 oktober 2021

Dag nr 129785656477838282

 Dag 11 alkoholfri. Idag ska jag åka till beroendecentrum och ta Antabus igen. Jag ska åka med Therese en av dom som arbetar på boendet. Jag tänkte skriva att jag hatar att ta Antabus. Men sen kom jag på att det inte är så farligt och att det hjälper mig att inte supa upp alla mina pengar. Är det nått jag är trött på så är det att aldrig ha några pengar för jag druckit upp allt.


Jag måste söka jobb också. Enligt min planering på Arbetsförmedlingen ska jag söka 3-6 jobb i månaden, så jag tror jag börjar söka när November har börjat. Tänkte söka data jobb som support och helpdesk, även fast jag knappt vet hur man byter ut ett minne på dagens datorer. Men med lite praktik så friska jag upp mina kunskaper igen. Vi får se vad som händer på Arbetsförmedlingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...