onsdag 27 oktober 2021

En dag som alla andra

 


Dag 10 alkoholfri. Då var man inne på 10:e dagen på Antabus. Det börjar kännas lite bättre kan jag säga. Jag är inte lika deprimerad när jag går upp på morgonen, men efter morgon duschen blir jag alkoholsugen som fan och börjar gå ut och promenera runt kvarterskrogen. Som tur är har jag inte druckit nån öl, för det skulle va döden nu när jag tar antabus. Huden blir helt rödblossig och man får malande huvudvärk och hjärtklappning. Plus att man får fruktansvärda leverskador. Så alkohol ska jag hålla mig borta ifrån!

Idag ska jag ha "KP samtal" kl 10. Vilket betyder att min kontaktperson kommer över till lägenheten och så pratar vi om månaden som varit och tar upp fördelar och nackdelar och "framgångar". Det hela är fruktansvärt och jag avskyr det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...