tisdag 26 oktober 2021

Det går låååångsamt

 Dag 9 alkoholfri. Jaha då har arbetsförmedlingen startat sin "process". En ateralj varannan månad är ju deras gebit. Det första jag ska göra är att skriva på ett samtycke som dom skickar till mig per post. Sen skall jag posta tillbaks det till arbetsförmedlingen. Sen kan dom fråga min vårdinstans om min diagnos. Först efter det får vi se vad som händer. Det här kommer ju gå lååååångsamt kan man tänka, men jag ska även söka 3-6 jobb i månaden så det blir hårt arbete det här ;)


Nu har jag kommit in på 9:e dagen alkoholfri på antabus och det är svårt som fan och segt som fan. Känns som att det går en månad, men i själva verket har det bara gått 3 dagar. Jag har alkoholsug som fan också. Jag vill dricka varje dag. Speciellt igår när jag fick pengar från försörjningsstöd. Jag längtar bara tills jag vart nykter en månad. Då kommer det nog kännas bättre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...