måndag 25 oktober 2021

På arbetsfronten allting nytt

 


Dag 8 alkoholfri. Fy fan vad ont i ryggen jag har idag. Det måste ju vara sängen som är så fruktansvärd mot min rygg. Jag kan knappt röra mig och det gör ont som fan på nedre delen av ryggen. Ja ja idag ska arbetsförmedlingen ringa och göra sin utökade inskrivning. Jag ska föröka få SIUS eftersom jag har diagnos på Schizofreni och psykossjukdom. Vi får se vad som händer, men det känns skönt att det äntligen börjar hända nånting på arbetsfronten.

Sen på eftermiddagen ska jag till beroendecentrum och ta antabus igen. Hoppas jag för skjuts för mitt busskort gäller inte längre och jag har inte fått några pengar av soc. Men inte mig emot om jag inte kan ta antabus idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...