söndag 24 oktober 2021

Till Köpenhamn och Rom


 Dag 7 alkoholfri. Då har man gjort en vecka på Antabus och hållt sig nykter. Fy fan va dåligt jag mått den här veckan, speciellt på mornarna. Påminner mig om hur jag mådde för 20 år sen när jag hade psykossjukdom. Jag fick 130 000 av försäkringskassan och åkte iväg på resa i Europa. Först tog jag tåget till Köpenhamn och levde på ett råsunkigt hotell. Minns inte vad jag gjorde där i flera dar, men jag antar att jag mest promenerade och tittade på grejjer. Sen tog jag ett till tåg från Köpenhamn till Rom i Italien, där bodde jag på en hotellkamping och spelade poker på internet cafèr. När jag bott i Rom i några veckor tog jag flyg hem med Ryan Air. Det va fruktansvärt på den tiden, det va under Syrienkrisen och det va flyktingar över allt. Jag minns att jag badade i medelhavet en dag när det va svart flagg på stranden och jag blev nästan utsugen av strömmen, men jag fick fötterna på botten och ställde mig upp och gick ur vattnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...