lördag 23 oktober 2021

Världens äckligaste chili

 Dag 6 alkoholfri. Japp, då var det lördag igen. Idag serveras det fisk och potatis till gemensamma middagen. Det brukar gå att äta, men är inte riktigt lördagsmat. Jag gjorde världens äckligaste chili con carne igår. Den va väldigt mystisk. När man åt den smakade den mer och mer motbjudande tills man trodde att man skulle spy. Sen efter maten började man må bra som fan. Jag åt 2 tallrikar och har inte mått så bra på flera år. Men det va det äckligaste jag ätit. Konstigt.

Jag vet inte vad mer jag ska skriva i dagens inlägg, så det får sluta såhär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...