lördag 16 oktober 2021

Skit i vad som händer


Dag 3 alkoholfri. Idag stängde jag av larmet och gick upp en timme tidigare. Orkade inte ligga i sängen och stirra, så jag gick och åt frukost. Jag har börjat misstänka att det är lugnt med boendet för stunden och att jag kommer få bo kvar. Vi får se hur det blir men jag hoppas på 100%. Hur som helst är jag säker hela helgen och kan koppla av lite. Nu är det redan lördag, tycker dagarna går så jävla snabbt. Snart är det måndag igen och en ny vecka av ångest. 

Jag måste göra nått åt mitt mentala mående. Jag promenerar upp och ner för gatan här utanför mest hela dagen och har inget att göra. Segt som fan är det.  Ibland försöker jag sätta mig vid datorn och göra nått men det är också ångesttråkigt som fan. Vet inte vad jag kan göra. Har slut på ideer så här efter 10 år av misär och nu vill jag bara gå och sätta mig på krogen och dricka öl. Problemet är att jag inte har tillräckligt med pengar annars skulle jag dricka varje dag och skita i vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...