tisdag 12 oktober 2021

Tisdag morgon..

 7 dagar alkoholfri. I natt sov jag inge bra. Jag vaknade vid 5 snåret på morgonen och låg och snusade till kl 9. Vi får se om jag är trött idag, men det känns okej än så länge.


Fick svar från arbetsförmedlingen per e-post och en handläggare ska ringa mig den 25:e och ha ett utökat inskrivningssamtal med mig. Då får vi se om jag ber om att få SIUS eller om jag kör på som vanligt. Har lite mixade känslor över att va inskriven på arbetsförmedlingen. Vet inte vad jag klarar av och hur mycket och länge jag orkar praktisera. Vi får se hur det går med det där och när och hur jag hamnar på gatan. Min gissning skulle va att jag super bort min bostadsplats och hamnar på härbärge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...