tisdag 12 oktober 2021

Påkommen..

 


0 dagar alkoholfri. Jag gick på krogen igår och fick till en riktig fylla. Blåste 0.17 på alkomätaren gjorde jag också. Så nu väntar jag på beslut om vad som ska hända. Skit jobbigt om jag blir avstängd från boendet eller ännu värre, förlorar mitt boende. Vad fan ska jag göra då? Leva på gatan? Frågorna är många och ångesten är stor idag. Antagligen blir jag avstängd och måste leva på gatan idag. Inga pengar till öl har jag heller. Vilken ångest! 

Jag blev bara avstängd från Gemensamhetslokalen och får inte va i det allmänna utrymmet på 24 timmar. Vi får se vad mer får fascistoida saker dom hittar på. Men jag hade tur att det va en ny kille som skötte boendet idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...