torsdag 14 oktober 2021

Kanske dags för Antabus..

 Dag 1 alkoholfri. Fy fan, jag pratade med en annan av dom boende när jag va på promenad igår och hon gick och bladdade till personalen. Sa att jag flera gånger har fått va kvar på boendet när jag druckigt och antagligen att jag tycker personalen är en bunt fascister. Steven från personalen satte sig och pratade med mig om det hela i morse och jag sa att hon inte förstod va som sas i konversationen igår. Jag sa också att jag ska be om antabus nästa gång jag är på beroendecentrum, men det är jag inte säker på. Jag kommer dricka även fast jag tar antabus och då för man leverskador och det vill jag verkligen inte. Vi får se hur jag gör nästa gång jag åker till beroendecentrum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...