torsdag 4 november 2021

Tillbaks vid pokerborden


Dag 18 alkoholfri. Igår va jag på beroendecentrum igen och träffade min samtalskontakt för återfallsprevention. Jag hade fått hemläxa också! Att skriva ner saker jag kan göra istället för att dricka. Det blev: 1. Spela Star Wars: The Old Republic. 2. Spela poker. 3. Göra saker med min mor. 4. Titta på TV. Att försöka sluta dricka och satsa på mitt pokerintresse tycker jag låter som en bra idè. Jag måste bara komma in i grejen igen och försöka spela så ofta jag kan. Jag spelade ett kontantbord och en turnering igår kväll och det var kul att va tillbaks vid borden igen. Jag vann inget i turneringen, men gick lite plus på kontantbordet. Så det blir ett godkänt betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...