torsdag 4 november 2021

Arbetsförmedlingen håller på och luffar

Dag 19 alkoholfri. I natt har jag sovit konstigt som fan. Först vaknade jag kl 23:00 och det kändes som att jag sovit en hel natt. Sen somnade jag om och sov till kl 06:00...vaknade och kunde inte somna om. Låg i sängen och snusade till kl 7 och nu sitter jag vid datorn och knappar och dricker kaffe. 

Jag tror Arbetsförmedlingen håller på och skickar papper till fel adress. Hur svårt kan det vara att skicka till bostadsadressen och inte till en gammal adress. Lita på att arbetsförmedlingen skickar till fel adress. Jag har i alla fall mailat dem och bett att få e-post adressen till min handläggare så hon kan skicka saker till min e-post istället. Vi får se hur det löser sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...