lördag 6 november 2021

Telefonväckning från CP Bolaget

 Dag 20 alkoholfri. Idag skulle jag sova ut. Hade förberett med att köpa hem egen frukost så jag kan äta när jag vill. Ställt klockan på kl 10. Vad händer då? Geniet Fatima i personalen ringer kl 9 och väcker mig, så det blev ingen sovmorgon. Va tvungen att klä på mig och gå bort och hämta min medicin. Halva huset är också vakna tidigt och står ute i hallen och A-lagar så man inte får va ifred. Dom får ju ta och lösa personalen på nått sätt så man kan ligga och sova på en lördag. Vilken normal person ringer och stör någon kl 9 på en lördag? Dom är ju inte friska i huvet....så mycket är säkert.


Igår lirade jag Star Wars: The Old Republic till kl 1 på natten. Klarade min första HM Raid som healer. Det va jävligt kul. Men vad ska jag göra idag? Har ingen aning. Ska väll sitta vid datorn och fördriva tiden till morgon duschen...sen blir det att peta i sig lite mat och äta lördagsmiddan på boendet. Jag skrev upp mig i pin chi när dom ringde och väckte mig. Låter dom mig inte sova, ska jag fan i min tur äta upp deras pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...