tisdag 9 november 2021

Ut i regnstenen

 Dag 0 alkoholfri. Igår gick jag ut på krogen igen. Blev full som fan. Hamnade nästan i bråk med en afrikan och åkte hem och sa till personalen att jag druckigt. Eftersom jag sa att jag hellre bor på gatan än att ta in på hotell fick jag stanna i min lägenhet, men blev avstängd från gemensamhetslokalen. Nu får vi vänta och se hur soc gör med mitt boende. Om jag måste byta boende eller ännu värre om jag hamnar på härbarge. Livet blir sån ångest när jag gör sånna här grejer. Gå ut och super även fast jag inte vill. Steven i personalen sa att jag behöver prata med en psykolog om mitt liv, mitt drickande och min depression. Det kanske är en ide. Jag mår verkligen inte bra och behöver nån att prata med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...