måndag 8 november 2021

En fullbokad dag

Dag 22 alkoholfri. Fy fan idag ska jag till Wemind till kl 13, sen ska jag till beroendecentrum och ta antabus mellan 16 och 18.30. Mycket åka buss i regnet idag. Det blir heller inte mycket tid att va hemma och ta det lugnt...men det kanske är bra! Jag behöver stressa lite så jag kommer på fötterna igen. Vi får se om jag går ut och dricker istället för att åka och ta Antabus. Det är ju bara problemet med boendet och att jag då inte har nånstans att sova.

Igår somnade jag vid 02:00 och sov till 10 på morgonen. Tog en dags nattsudd i Fredags sen hade jag vänt på dygnet igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...