tisdag 21 december 2021

Nån gång i natt..

 Dag 39 alkoholfri. Blir ett sent inlägg om dagen som har vart. Klockan tio i ett. Inte mycket att säga. Gick upp vid 11 och satte mig vid datorn och spelade tills kl 2. Klämde in en dusch där i mellan också. Sen gick jag och la mig och vilade till 5 snåret och åt middag vid 6. Sen blev det dataspel igen till kl 9 när försökte titta på Indiana Jones som gick på 3:an. Här sett den många gånger förut så jag fastnade inte direkt framför TV:n. Vid 23 stängde jag av och gick och la mig i sängen tills nu när jag kom på att jag inte kan sova...så jag gick upp och satte mig vid datorn istället. Får se om jag somnar nån gång i natt. Skulle va skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...