onsdag 22 december 2021

Vi syns när jag läser det igen!

 Dag 40 alkoholfri. Oj oj! Idag var det hårda bud. Först va jag hos min psykiater i Nacka och pratade mina medeciner och arbetsförmedlingen. Jag sa att jag ville sluta ta mitt antidepressiva läkemedel för jag tycker att det bara gör mig mer nere. Jag ska börja trappa ner i en månad och sen sluta helt. På jobbfronten så ska jag träffa en arbetsterapeut som ska göra en så kallad funktionsbedömning över min arbetsförmåga..vi får se vad det blir av det där. Känns som att jag inte har nån arbetsförmåga. Men att sitta och löka i en helpdesk som supporttekniker tycker jag att jag borde klara av.

Sen bar det av hem och jag handlade på Willy's på vägen. Köpte ägg, kaffe, juice och några soja fileer. Sen blev det hem och duscha och springa iväg och hämta min snusleverans som kom på posten. Mmm snus! Efter det blev det middag..linsgryta med ris och 2 soja fileer. Smakade väll ok och jag va jävligt hungrig. Nu sitter jag här vid datorn med en kopp kaffe och funderar på vad man kan göra. Tror det blir poker eller dataspel. Det brukar hålla. Ha det bra dagboken..vi syns när jag läser det igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...