torsdag 23 december 2021

Kvällen löser sig alltid.

 Dag 41 alkoholfri.Ho Ho Ho! Då va det dan före doppare dan. Vad har du önskat dig för julklapp? Jag har önskat mig jogging kläder..så jag kan börja springa och få lite kondition. I morgon på julafton ska jag hem till min mor och äta jullunch med henne, min syster och hennes barn. Vi får hoppas att jag vaknar i tid. 

Idag har jag sovit ut ordentligt och ska precis ta morgonduschen. Sen vette fan vad jag ska göra. Laga lite middag antar jag. Spela lite poker kanske. Det lär ju va nått bra på TV så här dan innan julafton. Kvällen löser sig alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...