lördag 25 december 2021

Vi får se vad doktorn gör

 Dag 43 alkoholfri. Hoppas du har haft en trevlig julafton. Jag va på familjemiddag men min mor, min syster och hennes barn. Det va trevligt. Vi åt vegetariskt julbord och delade ut julklappar. Jag fick jogging kläder..så nu kan jag börja springa om veckorna. Planen är att jogga 1 timme tisdagar och torsdagar för att börja komma i form. Vi får se hur det funkar eller om jag dör av trötthet.

En annan dålig nyhet är att jag tror jag har fått infektion i vänster öra.  Känns som att jag har en vaxpropp och hör dåligt på örat och nu har det börjat göra ont också. Jag får ta och gå till vårdcentralen efter alla röda dagar. Tror jag kommer få penecillin men vi får se vad doktorn gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...