söndag 26 december 2021

Tänkte söka lite jobb

  Dag 44 alkoholfri. Drömde som fan i natt så jag tror jag har fått ordentligt med sömn. Gick upp kl 12 efter att jag tagit mina mediciner. Tror inte jag kommer kunna sova mer idag. Lika bra att gå upp och få ut nånting av den här dagen.

Jag måste få igång nått intresse så jag har nånting att göra på dagarna. Nu känns allt meningslöst och jag gör samma rutinmässiga dag om och om igen. Sova, äta, spela dator sen tillbaks till sängen. Vet inte vad jag ska göra. Tänkte söka lite jobb nu så jag kan lämna in aktivitetsrapporten den här månaden också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...