onsdag 15 december 2021

Problem, problem ;)

 Dag 33 alkoholfri. Idag sket jag i psykiatrin...ringde och sjukanmälde mig kl 11:30 och skulle va där kl 2. Jag va verkligen inte på humör att sitta och åka över halva stan i kollektivtrafiken. Så jag ställde in till ett annat datum. Va skönt att ligga hemma och sova...låg i sängen och värmde mig till kl 17. Nu ska jag laga middag...spaghetti och vego-köttfärsås. Sen blir det en kväll framför datorn..vet inte om jag ska spela WoW eller Star Wars: The Old Republic. Jag gillar ju Star Wars spelet...men communityn är så jävla barnslig och omogen. WoW känns lite vuxnare, men dom tar betalt för alla expansioner och jag känner inte för att betala en 500ing för det, när man får expansionerna gratis i Star Wars. Problem, problem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Livet är 100% ångest nu!

 I lördags blev jag skitfull och förlorade alla mina saker. Mitt busskort, min plånbok och min mobiltelefon. Morsan har ju brutit ihop och s...